02
Dec
09

Chris Brown ft. Lupe Fiasco – "Girlfriend"


I don’t really have any interest in listening to a Chris Brown song called “Girlfriend”, but I know a lot of you are big Lupe fans and would probably get down to a Rosie O’Donnell song if it had a Lupe feature.

Chris Brown ft. Lupe Fiasco – Girlfriend | YouSendIt

Advertisements

14 Responses to “Chris Brown ft. Lupe Fiasco – "Girlfriend"”


  1. 1 Anonymous
    December 2, 2009 at 5:44 pm

    This Kinda Saddens Me, i would expect more from lupe

  2. 2 Ibarra 88
    December 2, 2009 at 6:15 pm

    I would dl a rosie o donnell song period haha

  3. 3 joe
    December 2, 2009 at 6:57 pm

    nah im still gonna pass on this. rosie never beat the shit out of her chick.

  4. 4 Melissa
    December 2, 2009 at 7:59 pm

    can we cut chris out of this puhhhleasse

  5. 5 Anonymous
    December 2, 2009 at 8:08 pm

    hey i dont know the relevance of the 'rosie o'donnell' bit. please explain. cheers.

  6. 6 Anonymous
    December 2, 2009 at 8:51 pm

    This sounds like a horrible rendition of Cotton Eyed Joe.

  7. 7 Confusion
    December 2, 2009 at 9:31 pm

    No relevance. Just figured not many people would want to hear Rosie O'Donnell sing a song. That's all.

  8. 8 Anonymous
    December 2, 2009 at 11:50 pm

    so yea, i actually like it (its a top 40 kind of hit). . .

  9. 9 Anonymous
    December 3, 2009 at 7:30 am

    fuck chris brown. c'mon lupe.

  10. 10 Anonymous
    December 3, 2009 at 8:49 pm

    geez… this song sounds like some Euro electronic synth garbage that was taken a shit on and passed to Chris Brown to lay his wack ass T-paining vocals on.

  11. 11 Anonymous
    December 5, 2009 at 7:33 pm

    LOL @ that Cotton Eye Joe comment hahahaha that's dead on. this song is WACK! I'm a huge Lupe fan but I can't say I'm pleased with the newest tracks I've heard from him…

  12. 12 Anonymous
    December 7, 2009 at 12:14 am

    ugh Chris Brown, you had your time to shine. lupe, I'm disappointed.

  13. 13 Anonymous
    December 9, 2009 at 3:49 am

    THIS IS SOME FUCKING GARBAGE!!! SHAME ON YOU, LUPE!!!And the selling out begins…

  14. 14 Anonymous
    December 11, 2009 at 9:07 pm

    WTF. This is FUCKING AWFUL. What the hell is Lupe thinking? Chris Brown can eat a big bag of sweaty ball-sack.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: